Chińczycy sprzedają brzoskwinie przebrane za seksowne pupy

 

Siódmego dnia siódmego miesiąca w kalendarzu księżycowym (w tym roku jest to 2 sierpnia) w Chinach obchodzi się Qixi – tradycyjne święto zakochanych, które bywa porównywane do walentynek. Tak jak i walentynki święto to podlega silnej komercjalizacji, dlatego sprzedawcy prześcigają się w pomysłach na osadzenie swojego towaru w kontekście miłosno-erotycznym. Największą kreatywnością w tegorocznym okresie przedświątecznym zdecydowanie wykazali się sprzedawcy owoców. Otóż zaczęli oni sprzedawać brzoskwinie ubrane w seksowne mini-majteczki, dzięki czemu jeszcze bardziej niż zazyczaj owoce te przypominają pupy. Pomysł ponoć chwycił i brzoskwiniowe tyłki stały się prawdziwym hitem.

chinskie-brzoskwiniefot. via kotaku.com

chinskie-brzoskwinie-2fot. via kotaku.com

chinskie-brzoskwinie-3fot. via kotaku.com

chinskie-brzoskwinie-4fot. via kotaku.com

chinskie-brzoskwinie-5fot. via kotaku.com